Monday, October 31, 2005

Eddie Izzard borde bli lärare

Efter att ha lyssnat på den engelske ståupparen Eddie Izzad nu några dagar kan jag bara konstatera att om jag hade haft lärare under min skoltid med en tiondel av hans fängslande förmåga så skulle jag i alla fall kommit ihåg min skoltid annorlunda. Allvarligt talat, lyssna på Eddie Izzard någon gång så förstår ni vad jag menar. Allvarligt talat så minns vi ju alla lärare som hade det där lilla extra och som gjorde att vi lyssnade extra noga. Räkna upp 5 av dina lärare du haft genom åren som just hade det där lilla extra som "storyteller" och skriv ned dem i ett mail till mig så skall jag publicera dem på www.rektorsakademien.se

Och glöm inte köpa, hyra eller låna Eddie Izzards DVD eller CD skivor....en investering...Eller padssa på att se honom när han besöker Sverige...

:-)

No comments: