Monday, February 25, 2008

Talarforum

Härmed kan jag meddela att jag håller på att byta talarbyrå för mina föredrag, dvs det företag som representerar mig och skaffar mig talaruppdrag. Den talarbyrå jag tidigare var engagerad genom var RealityClub men den gick tyvärr i konkurs. Min nya talarförmedlare blir Talarforum.

I första hand handlar det om att Talarforum skall hjälpa mig att nå ut till fler företag och på sätt öka kunskapen om hur viktig svensk skola är för dem. De flesta ute i näringslivet tror att den bästa skolan är den som de själva gick i, de är sin egen historia närmast. Men som ni alla vet så är det på många sätt ett helt annat samhälle idag än för bara 20 år sedan och rimligen behöver vi en skola som skapar och stimulerar andra talanger, kunskaper/kompetenser och inte enbart de som gällde på 60-talet eller ännu längre tillbaks i tiden.

Det är tankar som dessa som de ska hjälpa mig att föra ut i arbetslivet. Det känns väldigt skönt, för Talarforum är ett riktigt seriöst och kompetent företag.

Den 15 april på morgonen kvart över åtta skall jag hålla ett 45 minuters frukostföredrag hos dem. Ni som jobbar på ett företag med frågor runt kompetensutveckling eller events av olika slag och som skulle vilja ha ett provsmak hos Talarforum kan anmäla ert intresse att bli inbjuden här.

4 comments:

Anonymous said...

Fredrik: Det var den segaste sidan som jag besökt på länge...

Fredrik Svensson said...

Ha ha ha...nu var det jag menade kanske inte ur underhållningssyfte. men jag har beställt en del föredrag från dem genom åren och det har funkat utmärkt.

:-)

Anonymous said...

behovet for at se:)

Anonymous said...

lart mycket