Tuesday, December 11, 2007

Inbjudan Releasefest Hurra Hurra Hurra Hurra!

Berghs School of Communication och jag vill väldigt gärna bjuda in dig som bloggläsare till ett litet bokreleaseparty för boken "Bryt mönstret eller gå under" fredagen den 14 dec kl 15.00. Platsen är Sveav 34 i Berghs lokaler, vån 1 i Cafébaren.

Vi bjuder på lite dryck och något att stoppa i magen förutom möjligheter att knyta nya kontakter.

Det är gott om plats och anmälningarna ramlar in, men någonstans måste vi förståss dra en gräns för hur många som kan få rum så om ni vill komma så anmäl er via mail till Marianne Wieslander 0739676632 som håller kolla på alla anmälningar. Vi viker 15 platser till bloggare. Ange i anmälan att du är just bloggläsare.

För de som vill köpa böcker så finns de förståss att tillgå. Både "Bryt mönstret..." och även den andra sprillans nytryckta utgåvan av "Uppdrag Skola!" med extra kapitel om lusten för lärande. Båda till för festen extra förmånligt pris.

Det är dock inget krav, utan det viktiga är att du kommer och partajjar och firar vikten av att "BRYTA MÖNSTER" :-)

Välkomna

2 comments:

The Karma Police said...

Det är vid sådana här tillfällen jag önskar att jag inte bodde i sydöstra Småland. Men jag hoppas - och vet! - att det blir en kanonbra tillställning!

Anonymous said...

Instämmer med föregående talare. Fast jag bor ju i en håla i Bohuslän. Lycka till!