Wednesday, May 27, 2009

Bråda tider nu

Mycket att göra nu, hinner inte blogga så mycket som jag vill. TÄNK OM projektet lanseras och får bra genomslag. Håller en del föredrag också, vilket både stimulerar genom alla möten och alla ideer som människor jag möter har men samtidigt stjäl det tid från det viktigaste, arbetet med att skapa förändring i skolan.

Just nu förbereder jag ett nytt projekt med namnet THNK. Ett projekt som fokuserar på "att smida medans järnet är varmt". Ett fantastiskt spännande projekt som jag tror mycket på och som skulle kunna göra skillnad om det blir av. Hoppas !

Nya boken är också under utvecklande. Tanken var att den skulle komma ut innan sommaren men ser september mer sannolikt ut.

Jag klagar inte, jag kämpar på ! Gör det ni med. Särskillt alla ni lärare! Snart sommar!

:)


-- Post From My iPhone

No comments: